چگونه می‌توان از نوآوری برای تقویت یک ایده در کار استفاده کرد؟

چگونه می‌توان از نوآوری برای تقویت یک ایده در کار استفاده کرد؟
1-لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید (لازم نیست همه چیز را از ابتدا شروع کنید).
 با اصلاح محصولات یا خدمات کنونی خود، آزمودن یک راهبرد (استراتژی) جدید بازاریابی یا پیدا کردن تأمین کننده‌ای که نرخ بهتری را به شما پیشنهاد می‌کند، نوآوری را ساده نگه دارید.
2-از ساخته های دیگران بهره  ببرید
تمام رادیوها امواج رادیویی را از یک فرستنده میگیرند و لازم نیست سازندگان رادیو هر یک فرستنده جداگانه ای بسازند. تنها لازم است تا با کمی تغییر قابلیت یا ظاهر آن را بهبود ببخشیم
3-نوآوری را به روالی همیشگی تبدیل کنید.
 هر هفته، تقریبا یک ساعت را برای  اجرای فن بارش فکری، پرورش خلاقیت خودتان و تیمتان و تعیین اهدافی که شما را از طریق فنونی همانند ترسیم نقشه ذهنی به اصلاح کسب و کارتان تشویق می‌کنند، در برنامهٔ زمانی خود جای دهید.

4-برای پیشنهادها تقاضا نمایید.
 از کارکنان، مشتریان و حتی فروشندگان یا تأمین کنندگان نظرسنجی به عمل بیاورید یا از آن‌ها بپرسید که آیا در مورد این‌که چگونه می‌توانید تجارت خود را اصلاح کنید پیشنهادی دارند یا خیر. این بانگر آن اصل زنگی است که "هر سر یک عقل"

5-برای ایده جدید دیگران را به دادن ایده جلب کنید.
 آن‌ها را در سراسر فرایند نوآوری مانند حل مسائل در طول یک جلسه، تهیه  کردن جعبهٔ پیشنهادها، پاداش دادن به آن‌ها برای ارائهٔ ایده‌هایی که اجراء می‌شوند و تدارک دیدن کارگاه‌های خلاقیت یا نوآوری دخالت دهید.
6- روی ایده های دیگران سرمایه گذاری کنید.
افراد بعد از مدتی در کار خود ماهر میشوند و متفاوت از ما به مسائل می نگرند با شندیدن و پرورانیدن ایده های آنها به سرمایه گذاری در این کار بپردازید.
7-روی تکنولوژی نوین سرمایه‌گذاری کنید.
 تکنولوژی و تجهیزاتی که می‌توانند باعث بهبود عملیات تجاری شما شوند را خریداری کنید. علاوه بر این، برای توسعهٔ محصولات و خدمات جدید نیز سرمایه‌گذاری نمایید.

8-خودتان را تعلیم دهید.
با حضور یافتن در کارگاه‌ها، وبینارها، همایش‌ها، گردهمایی‌های صنایع محلی و خواندن همه چیز از وبلاگ‌ها گرفته تا کتاب‌ها، به یادگیری مهارت‌ها یا اطلاعات جدید ادامه دهید.

9-گرایش‌هایی که به آن‌ها بهایی داده نشده است را مهار کنید.
منابع خود را به چیزی که “ممکن است” رخ دهد اختصاص ندهید. روی گرایش‌هایی که در حال حاضر مد روز تلقی می‌شوند و نیز گرایش‌هایی که رقبای شما آن‌ها را نادیده گرفته‌اند تمرکز کنید.
10-لازم نیست بزرگ بیندیشید بلکه لازم است کوچک ها را ببینید.

بزرگان هر صنعت چیز هایی را میبینند که ما نمی بینیم چون ما بدنبال چیزهای بزرگ  میگردیم در حالی که بزرگ ها از جزء های کوچک تشکیل شده اند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ایده 1