عبور از دیوار محدودیت

عبور از دیوار محدودیت:
ما همیشه در زندگی در حال جنگیدن برای حل مسائل هستیم و در این راه به صورت مداوم با  محدودیت ها روبه رو هستیم. محدودیت ها دیوارهایی هستند که حدود بهرگیری ما را از امکانات بسته اند که برای فرا رفتن و پس زدن دیوارها از ما امتیاز طلب میکنند. کسانی در این جنگ موفق هستند که با دادن کمترین امتیاز و بهترین استراتژی دادن امتیاز از این دیوار های محدودیت ، محدود کننده عبور کنند.
امروز با وجود آن که رسیدن به دانش در یک زمینه به هزینه و زمان زیادی نیاز ندارد . میتوان با کمتر امتیاز دادن از محدودیت علمی ،که شاید مهمترین محدودیت بشری باشد رهایی یابیم. در دنیا در دریایی از دانش غوطه ور است ، تنها باید از این همه دانش برای رسیدن به هدف استفاده کرد.
عصر اطلاعات با عصر تکنولوژی در هم آمیخته شده تا فرارفتن از محدودیت های بشر را امکان ساز سازد. عصری که قدرت انسان را برای کنار زدن محدودیت و افزایش نیروها در رسیدن به زندگی بهتر ، قدرت باورنکردنی به آن بخشیده است که فرا تصور حیات بشری است.
 با کنار زدن دیوار های محدودیت دانش ، دیوار های جدیدی از دانش ، پیش پای ما ظاهر میشود که بنا به اصل "هر محدودیت حداقل یک فرصت " انسان را به تکاپو برای استفاده از فرصت های جدید می اندازد.فرصت هایی که زمینه تغییر بیشتر در زنگی بشر را به دنبال خواهد داشت.

ما باید آماده پذیرا بودن از این فرصت ها باشیم. فرصت ها را بشناسیم و از آن بهره بگیریم.   

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ایده 1