10 مزیت بازاریابی دیجیتال در برابر بازاریابی سنتی

10 مزیت بازاریابی دیجیتال در برابر بازاریابی سنتی

چرا کسب وکار های کوچک باید بازاریابی دیجیتال و فروشگاه آنلاین را بسط دهند یا تقویت کنند؟
جهان فناوری، بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی اثر زیادی بر چگونگی رفتار اجتماعی ما، رفتارمان به عنوان مصرف کننده و روش انجام تجارت ما دارد تا حدی که منصفانه است بگوییم هر کسب و کاری که با عصر جدید بازاریابی و ارتباطات انطباق پیدا نکند در خطر شکست قرار می گیرد.  پیشنهاد می کنیم رسانه های قدیمی را که مشتریان شما از آن ها استفاده می کنند کنار نگذارید، بهتر است با ایده ی جدید ترکیبی از استراتژی های بازاریابی سنتی و دیجیتال را که همچنان برای تجارت شما بازدهی دارند استفاده کنید.

۱.سطح میدان بازی

با استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال می توانید با هر رقیبی صرف نظر از اندازه آن رقابت کنید. در حالت سنتی یک خرده فروش کوچک برای انطباق با تناسب وسایل و ابزارآلات بزرگترین رقبایش باید به شدت تلاش کند. در حالت آنلاین، یک سایت کوچک با خدمات عالی پادشاهی می کند، اندازه اهمیتی ندارد.

۲.کاهش هزینه
کسب و کار شما می تواند استراتژی بازاریابی آنلاینش را با هزینه ای بسیار اندک توسعه دهد و کانال های تبلیغاتی پرهزینه مثل تلویزیون، رادیو و مجله را جایگزین کند.

۳.امکان اندازه گیری راحت
برخلاف روش  های سنتی می توانید در لحظه متوجه شوید که چه چیزی برای تجارت آنلاین شما نتیجه می دهد و چه چیزی نمی دهد و می توانید به سرعت نتایجتان را بهبود دهید.  برای اندازه گیری ترافیک سایتتان، اندازه گیری میزان کسب اهداف خاص برای وب سایت یا وبلاگتان می توانید از تحلیلگر گوگل استفاده کنید. اغلب بسته های راه حال های بازاریابی ایمیلی بینش خوبی درباره اینکه چند نفر ایمیل های شما را باز کرده، خوانده و به مشتری تبدیل می شوند ارائه می دهند.

۴.نتایج به موقع
نیازی نیست هفته ها برای دریافت یک فکس یا فرم صبر کنید تا بتوانید تجارتتان را تقویت کنید. می توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت و افزایش مشترکان، زمان اوج مبادلات، نرخ های تبدیل و غیره را در پائین صفحه خود ببینید.

۵.اصلاح استراتژی
بازاریابی آنلاین و  فروشگاه آنلاین شما را قادر می کند تا استراتژیتان را در هر لحظه از زمان اصلاح کنید و هرگونه بهبود یا فرصت برای اصلاحات بیشتر را تقریبا بلافاصله مشاهده کنید.

۶.توسعه برند
وب سایت خوب با محتوای باکیفیت که نیازها را هدف قرار می دهد و ارزش افزوده به مخاطبان هدفتان می دهد ارزش زیادی می تواند ایجاد کند و موجب خلق فرصت می شود. همین اتفاق با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی شخصی سازی شده رخ می دهد.

۷.در معرض دید بیشتر بودن
کسب وکار شما در هر جایی از جهان با یک کمپین بازاریابی قابل مشاهده می شود، هزینه انجام اینکار با استفاده از روش های سنتی زیاد خواهد بود. بعلاوه زمانی که محتوای جستجوی کلیدواژه را در وب سایتتان بهینه کردید بازده بلندمدت سرمایه گذاری را خواهید دید و هزینه حفظ رتبه بندیتان نیز نسبتا اندک خواهد بود.

 8. چند بار آگهی های فروش شما بلافاصله توسط مشتریان و خریداران شما دست به دست می شود؟
در حالت آنلاین، ایمیل و کانال های رسانه های اجتماعی باعث می شوند تا پیام شما به طرز باور نکردنی به سرعت به اشتراک گذاشته شود، حالا این کار چقدر می تواند برای انتشار خبر فوری مؤثر باشد! هشدار: اخبار بد بسیار سریع تر منتشر می شود پس مطمئن شوید استراتژی مدیریت ریسک برای برخورد با اخبار منفی به محض رخ دادنشان دارید.

۹. عدم مزاحمت
اغلب مردم از اینکه ایمیل ها یا تماس های فروش در زمان نامناسب در مورد چیزهایی که به آن ها علاقه ای ندارند دریافت کنند متنفر هستند. افراد آنلاین این فرصت را دارند تا برای ارتباطات، ثبت نام یا لغو اشتراک کنند و اغلب این ارتباطات مرتبط هستند زیرا خودشان آن ها را جستجو کرده اند.

۱۰. مشارکت بیشتر

با بازاریابی دیجیتال می توانید خریداران بالقوه، مشتریان و فالوورهایتان را تشویق کنید تا فعالیت داشته باشند، از وب سایتتان بازدید کنند، درباره محصولات و خدمات شما مطالعه کنند، به آن ها رتبه دهند، آن ها را بخرند و بازخورد ارائه کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ایده 1